بهره‌برداری از سه طرح حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در رزن

همدان- ایرنا- فرماندار رزن از افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط روستایی این شهرستان با سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر غفاری‌آثار روز سه شنبه در خصوص این طرح ها در جمع خبرنگاران افزود: شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال زمینه ارتقای فناوری همراه روستای آرپادره به اینترنت ۴G را فراهم کرد.

وی همچنین گفت: طرح‌ های قابل افتتاح شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال هم شامل احداث سایت همراه روستای قره بلاغ و روستای چایان و ارتقای اینترنت به ۲G و ۴G است.

فرماندار رزن اضافه کرد: ساخت سایت های همراه و ارتقای فناوری همراه از محل اعتبارات تعهد خدمات عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) انجام شده است.

غفاری‌آثار با اشاره به اهمبت تامین زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: بسیاری از علوم و فنون وابسته به ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و اگر امروز در این زیرساخت سرمایه گذاری نشود، سیستم‌های بانکی، مالی و خدمات رسانی دچار مشکل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه زندگی امروز بشر وابسته به اینترنت است افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار اهمیت دارد و آینده کشورها با این تکنولوژی در ارتباط است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha