مردم زلزله‌زده خوی آماده حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند

ارومیه - ایرنا - مردم زلزله زده شهرستان خوی بر حضور خود در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تاکید و اعلام کردند همچون همیشه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوم الله ۲۲ بهمن روزی که باید از دل و جان درود فرستاد و روزی است که باید آفرین گفت به آفرینندگان این روز، درود بر بیست و دوم بهمن که روز غلبه ایمان بر کفر و روز غلبه اسلام بر طاغوت است.

این روز از سال باید الگوی کسانی باشد که در پس ذهن خود شاید غرب زدگی را در افکار روزمره شان از رسانه‌های غربی یافته‌اند.

بیست و دوم بهمن روزی است که نفسی تازه بر روح و جسم ملت بزرگ ایران دمیده شد تا تجربه سال‌های سال زیر چکمه‌های حکام جور، دژخیمان وابسته به استکبار و خود فروخته تبدیل به باور عمیق انقلابیون به یوم الله شود.

علی درستی یکی از شهروندان خوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا حضور خود و خانواده‌اش را در راهیپمایی ۲۲ بهمن را قعطی اعلام کرد و گفت: ما مردم خوی قدردان ملت، دولت و انقلاب هستیم و همانطور که پدرانمان در روزهای پیروزی انقلاب در سال ۵۷ حضور داشتند ما هم روز شنبه با حضور باشکوه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر حمایت قاطع خود از نظام و رهبری را اعلام خواهیم کرد.

مردم زلزله‌زده خوی آماده حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند

مهسا شکوری شهروند فیرورقی است که در گفت وگو با خبرنگار ایرنا می‌گوید: از مردم ایران تشکر می‌کنم که در روزهای سخت کنار ما هستند و هیچوقت این روزهای سخت و کمک‌های هموطنانم را فراموش نمی‌کنم.

او در ادامه با تایید حضورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: من و فرزندان ۱۷ و ۲۱ ساله‌ام در این راهیپمایی حضور خواهیم یافت تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب پیوند عمیق خودمان را نشان داده و محکم کنیم.

آرمین محمودی یکی از اهالی روستاهای توابع خوی است که در کمپ اسکان اضطراری چادر گرفته و شب و روزش در آنجا می‌گذرد تا پس لرزه‌های تمام شود و به همراه خانواده به خانه برگردند.

او می‌گوید: راهپیمایی ۲ بهمن روز پیروزی انقلاب است و حضور ‌در ‌آن برایمان حکم شرعی دارد.

محمودی که ۴۶ سال دارد، نگاه خود به حضور در راهیپمایی را نشانه قدردانی از کمک‌های مردم و هموطنانش به مردم زلزله زده خوی می‌داند و معتقد است: با حضور در راهپیمایی عزم ملت خوی را به رخ خواهیم کشید تا بگوییم مردمی شهرستان در دفاع از انقلاب ایستاده‌اند.

تقدیر مردم خوی از هموطنان خیر و نیکوکار

مردم زلزله‌زده خوی آماده حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند

فرماندار خوی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم انقلابی این شهرستان روز شنبه همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور در میدان شیخ نوایی آماده راهپیمایی بزرگداشت این روز بزرگ خواهند شد.

ذبیح الله کاظمی افزود: مسیر راهپیمایی از میدان شیخ نوایی آغاز و در مسیر میدان ولی عصر ادامه یافته و در میدان امام خمینی (ره) به پایان می‌رسد.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن ماه شهر خویو فیرورق در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و بویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۲۸ دی، ۱۳ مهر امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.

در این زمین لرزه ۳ نفر فوت و بیش از یک هژار نفر مصدوم شدند.

تاکنون بالای ۱۰۰ پس لرزه در این منطقه ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha