معاون وزیر بهداشت: چهار هزار بهورز در سال ۱۴۰۲ جذب می‌شوند

مشهد-ایرنا-معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چهار هزار بهورز با تامین منابع و هماهنگی های انجام شده برای سال آینده جذب شبکه بهداشت و درمان کشور خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حسین فرشیدی در حاشیه برگزاری همایش کشوری بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی به خبرنگاران افزود: هم‌اکنون ۳۱ هزار بهورز استخدام این وزارتخانه هستند و با چهار هزار استخدامی جدید در سال ۱۴۰۲ این تعداد به ۳۵ هزار نفر می‌رسد.
وی با بیان اینکه بهورزان نقشی کلید در پاندمی کرونا داشتند، تصریح کرد: در زمان درگیری کشور با کرونا، اولین گروه حاضر در میدان مبارزه با کرونا بهورزان بودند و این گروه زحمتکش همانند دیگر خادمان حوزه سلامت خوش درخشیدند.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملکرد نظام سلامت با خدمات شایسته بهورزان شناخته می‌شود از این رو تنها واحد سلامت که شرایط استخدام آنان منعی ندارد بهورزان هستند و اگر کسی بازنشسته شود، جای خالی‌اش بلافاصله پر خواهد شد.
فرشیدی عنوان کرد: همچنین امروز همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر، ۷۱ پروژه بهداشتی در سطح کشور افتتاح می شود که در این مجموعه ها بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی مشغول فعالیت خواهند شد.
۳۱ هزار بهورز در ۱۸ هزار خانه بهداشت سراسر کشور فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha