ورود دیر هنگام مسوولان به مسایل باعث توجه افکار عمومی به رسانه‌های بیگانه می‌شود

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود دیر هنگام مسوولان در مسایل و اطلاع رسانی برخی مسایل باعث توجه افکار عمومی به رسانه‌های بیگانه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: مسوولان و رسانه ها باید به گونه‌ای عمل کنند تا مرجعیت رسانه‌ای به رایانه های معاند نرسد.

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: اخلاق مداری، عقلانیت و عاطفه ابزارهایی هستند که رسانه‌ها در کار خود باید به آن توجه جدی داشته باشند که این موارد همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار داشته است.

به گفته این نماینده مجلس شورای اسلامی، فضای رسانه‌ای کشور امروز نیازمند ساماندهی و قانونمندی است.

محمدبیگی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید افکار عومی را به سمت مطالبه گری صحیح هدایت کنند، اظهار کرد: امروز برای انتشار اخبار، همه مرزها و فضاها باز است و فعالان رسانه ها می‌توانند با آزادی بیان ضمن رعایت اخلاق و هنجارها مسایل را بیان کنند.

وی اظهار کرد: اگر رسانه های ما نتوانند خواسته ها و انتظارات و احساسات مردم را در زمان لازم و به موقع منعکس کنند آنگاه قافیه را باخته اند.

محمدبیگی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین نیز اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در پیشبرد افکار عمومی به سمت و سوی صحیح بسیار حائز اهمیت است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha