امام جمعه قلعه نو شهرری: خانواده شهدا نقش اساسی در حفظ انقلاب داشته اند

شهر ری - ایرنا - امام جمعه بخش قلعه نو شهرری با گرامیداشت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امام جمعه بخش قلعه نو شهرری با خانواده شهید حسن رضایی در روستای قمی آباد بخش قلعه نو دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام حسنی در این دیدار که رئیس و اعضای شورای بخش قلعه نو و امام جماعت روستای قمی آباد نیز حضور داشتند؛ ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس، دهه مبارک فجر را بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب دانست.

امام جمعه قلعه نو شهرری: خانواده شهدا نقش اساسی در حفظ انقلاب داشته اند

رئیس بنیاد غدیر بخش قلعه نو افزود: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

امام جمعه بخش قلعه نو شهرری در ادامه تصریح کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.

امام جمعه قلعه نو شهرری: خانواده شهدا نقش اساسی در حفظ انقلاب داشته اند

شهیدان مجید عاشوریان، ناصر حیدری، اسماعیل رنجبر، مهدی سیاحی و حسن رضایی ۵ شهید سرافراز محله قمی آباد هستند که در راه اعتلای ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
روستای قمی آباد از توابع بخش قلعه نو است. بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری در کیلومتر پانزده جاده تهران ورامین واقع شده است و از نظر تقسیمات شهری جزء ناحیه هفت منطقه ۲۰ تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha