۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85025509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه‌ و استاندار گیلان مردم رابه حضور در راهپیمایی۲۲بهمن فراخواندند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند تا همچون همیشه حماسه ای از انسجام و اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را به تصویر کشند.

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در این پیام مشترک که پنجشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت، تصریح کردند: یوم‌الله ۲۲ بهمن نعمت بزرگ الهی، آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی، فرصتی‌ است تا ملّت همیشه در صحنه بار دیگر اراده‌ خویش را به رخ جهانیان کشانده و به دشمنان اعلام کنند که پای مبانی اسلامی و آرمان‌های الهی خویش همچنان محکم ایستاده‌اند.

آنان در این پیام تصریح کردند:هرساله با وجود تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم ایران اسلامی از نظام و آرمان‌های بلند انقلاب، ملّتِ سرافراز با حضور همیشگی خود در این آوردگاه اقتدار و افتخار، دشمن را ناکام می‌گذارند و بر تداوم راه و آرمان‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) تأکید می‌کنند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان تاکید کردند: اینک در آستانه سالگرد طلوع آزادی، ملت بزرگ ایران به شکرانه این پیروزی افتخارآفرین در صفوفی فشرده با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پرشورتر از سال های گذشته وحدت و انسجام خود را در مقابل دشمنان اسلام و ایران اسلامی فریاد می کنند.
در ادامه این مطلب آمده است : ملت ما چون هماره حضور پرصلابت خود را در دفاع از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به معرض نمایش خواهد گذاشت و مردم مومن و انقلابی گیلان مانند دیگر اقشار ایران زمین با حضور پرشور ضمن اعلام همبستگی در دفاع از انقلاب و خون شهدا، پیروزی خون بر شمشیر را جشن خواهند گرفت.

آنان در پایان تصریح کردند: همه ما در کنار مردم ولایتمدار گیلان با حضور خود در این همایش عظیم، با آرمان های والای انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعتی دوباره خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha