فرودگاه و راه آهن مشهد برای نوروز امسال برنامه ریزی ویژه داشته باشند

مشهد- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: فرودگاه و راه آهن مشهد ٢ ترمینال اصلی تردد زائران است و برای نوروز امسال باید برنامه های ویژه و مفرحی در این ترمینال‌ها برای ارئه خدمت و استقبال از مسافران عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش پنجشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان رضوی در فرودگاه مشهد، افزود: هر اقدامی با هدف امیدآفرینی باید اطلاع رسانی شود، همانگونه که اخبار منفی نظیر یخ زدگی قطار و تاخیر پروازی به سرعت خبری می شود، عملکردهای مثبت نیز باید اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: وزارت راه باید تصویرسازی مطلوب از عملکرد خود داشته باشد. تحول آفرینی و ابتکار باید در دستور باشد، ایده پروری منجر به پویاشدن سازمان می شود. راه و شهرسازی باید سازمانی مردمی و فناورانه باشد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: خراسان رضوی جزو بزرگ ترین استانهای کشور است و باید در حوزه مسکن از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در اجرای پروژه ها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان نیز باید به صورت مرتب برای هم افزایی برگزار شود و رسیدگی به معیشت و وضعیت عاطفی و معنوی پرسنل نیز ضروری است.

وزیر راه و شهرسازی امروز برای افتتاح طرحهای مختلف این حوزه به مشهد سفر کرد و امشب پس از حضور در نشست شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان رضوی عازم تهران شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha