۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲
کد خبر: 85025747
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ندای الله اکبر در آذربایجان شرقی طنین انداز شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲
کد خبر: 85025747
ندای الله اکبر در آذربایجان شرقی طنین انداز شد

تبریز - ایرنا - همزمان با شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به یاد تکبیرهای مردم در بهمن ۱۳۵۷ بانگ الله اکبر در آسمان شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی طنین انداز شد.

مردم ولایتمدار و شهید پرور استان امشب هم صدا با مردم سراسر کشور با حضور در مساجد و پشت بام منازل خود ندای الله اکبر سر دادند تا ضمن شکرگذاری فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به توصیه رهبر کبیر انقلاب عمل کرده باشند.

امام خمینی (ره) در ۱۸ مرداد سال ۱۳۵۹ فرمودند: فکر نکنید «الله اکبر» گفتن، فایده ندارد، ما با فریاد، محمدرضا را بیرونش کردیم. با فریاد، با «الله اکبر» این قدر الله اکبر بر مغز اینها کوبیده شد که خودشان را باختند و فرار کردند. از این مملکت رفتند. مسلمین باید فریاد بزنند، گمان نکنند که فریاد و شعار فایده ندارند. نخیر، شعار فایده دارد.

از این رو هر ساله شامگاه بیست و یک بهمن ماه به یاد تکبیرهای بهمن ۱۳۵۷ که موجب در هم شکستن تمامی کاخ‌های ظلم و طاغوت نظام منحوس ستمشاهی و به ثمر نشستن مبارزات جبهه حق در مصاف با جبهه باطل و پیروزی قدرت ایمان علیه سلاح قدرت شد، غریو فریادهای کوبنده بانگ رسای "الله اکبر" ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی در کران تا کران آسمان بی‌کران ایران اسلامی طنین‌انداز می‌شود.

مردم ایران در این شب ندای حق‌طلبی و حقیقت‌جویی، وحدت و همدلی را در سایه‌سار اطاعت از ولایت فقیه این رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی به گوش جهانیان می رسانند.

ندای الله اکبر در تبریز طنین انداز شد

نورافشانی در ۱۳ نقطه شهر تبریز

امشب همچنین به مناسبت چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۳ نقطه از شهر تبریز نورافشانی شد.

محوطه ساختمان شهرداری تبریز در میدان ابوریحان، خیابان امام (ره) بالاتر از چهار راه شهید بهشتی مقابل مسجد غریبلر، مقابل مسجد حاج احمد واقع در چهارراه شهید بهشتی، محوطه شهرداری منطقه سه، محوطه شهرداری منطقه چهار ، پارک ترافیک در مقابل مسجد حضرت ولیعصر (عج) مرزداران، محوطه منطقه ۶، محوطه بوستان قرآن در جلالیه، محوطه مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، میدان انقلاب در خیابان انقلاب، محوطه عمارت ساعت و دور استخر تفرجگاه ائل گولی به مناسبت جشن پیروزی انقلاب نورباران شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha