بارش برف راه ارتباطی ۱۵ روستای مازندران را بست

ساری - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: تداوم بارش برف باعث انسداد راه ۱۵ روستا در مناطق دودانگه ساری، هزار جریب نکا، مناطق بالادست نکا و بابل در استان مازندران شده است.

حسینعلی محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین بارش برف باعث قطعی برق هفت روستا از جمله مناطق پاجی، میانا، سرکام، انگفام در منطقه دودانگه شده و عوامل توزیع برق در حال رفع این چالش زیرساختی هستند.
وی با اشاره به انسداد جاده کیاسر به سمنان در ۱۰ کیلومتری محدوده فولاد محله، اضافه کرد: اکنون دیگر محورهای مواصلاتی استان در سوادکوه، هراز و کندوان باز است و تردد خوردها ار این جاده های برفی با کُندی در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد: به دلیل بارش باران و شکستگی شبکه انتقال، آب آشامیدنی بخشی از مناطق شهری قائمشهر از صبح امروز قطع شد که با اقدامات انجام شده این مشکل حداکثر تا دو ساعت آینده برطرف خواهد شد.
به گزارش ایرنا، اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران سه شنبه هفته جاری با انتشار اخطاریه ای نسبت به بارندگی سیل آسا و برف، وزش تندباد، آذرخش، کاهش دمای هوا و طوفانی شدن دریا از روزهای پایانی این هفته تا اوایل هفته آینده هشدار داد.
بررسی پیش بینی هواشناسی مازندران گویای آن است که از روز جمعه با شدت گرفتن بارندگی در مازندران، آبگرفتگی معابر و خیابان ها دور از انتظار نیست.
مدیریت بحران مازندران در ادامه این اخطاریه آورده است که بر اساس اخطاریه هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه جریان شمالی و تشدید بارش ها و کاهش دما که در ارتفاعات نیز با برف همراهی می شود، تمامی دستگاههای امدادی در این استان به حالت آماده باش درآمدند.
همچنین تمام دستگاه‌های امدادی شامل جمعیت هلال احمر، اورژانس، آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری ها و سایر دستگاههای عضو شورای مدیریت بحران تا روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در حالت آماده باش قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha