۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85025858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: عزت کنونی مرهون ایستادگی ملت ایران است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: عزت کنونی کشور که با پیروزی بر طاغوت و نظام سلطه به دست آمده مرهون ایستادگی ملت ایران در ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته شهر زنجان با مقایسه وضعیت کشور پیش و پس از انقلاب، افزود: عزت کنونی انقلاب اسلامی مدیون امداد الهی است و در این مدت یکی از بزرگترین اقدامات ما اجتناب از طاغوت بود.

این مسوول با بیان اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، تحریم ها و انواع اغتشاشات را در کشور برنامه ریزی کردند، ادامه داد: دشمن در حوزه های مختلفی به ویژه در اقتصاد دخالت کرد و در این میان ایستادگی در برابر طاغوت هزینه های فراوانی به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه ایستادگی و تحمل سختی ها یک سنت الهی است، اضافه کرد: این مسیر نه تنها در انقلاب اسلامی بلکه در زمان پیامبران هم نمود داشته است و باید توجه داشت در کشور مشکلات متعددی داریم که باید با کار و تلاش جهادی و انقلابی برای حل آنها تلاش کنیم.

افشارچی با بیان اینکه جوهره انقلاب اسلامی مانند خورشیدی تابان خود را در دنیا نشان می دهد، افزود: باید عزت کنونی نظام اسلامی را قدر بدانیم و ایستادگی و شکیبایی کنیم که در این راستا خادمان نظام اسلامی هم در تلاش برای رفع معضلات کنونی هستند و باید عموم مردم نیز یاور آنها باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه درحد توان خود برای رفع مشکلات استان تلاش می کنیم، گفت: در حوزه های گوناگون خدمت رسانی برنامه ریزی و تلاش کرده ایم به گونه ای که در دهه فجر امسال پروژه های مختلف سرمایه گذاری و زیرساختی افتتاح شد.

وی، آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان، گازرسانی به ۴۱ روستا و تولید ۸۰۰ مگاوات برق را از جمله پروژه های این دهه عنوان کرد و گفت:در حوزه کشاورزی هم تلاش داریم مصرف آب کمتر شود.

این مسوول ادامه داد: بزرگترین گلخانه کشور در هیدج استان به مساحت ۳۷ هکتار افتتاح خواهد شد که ظرفیت تولید میوه و تره بار استان برای صادرات را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه تورم استان از رتبه سوم کشوری به ۲۹ رسیده است، گفت: طی این دهه پروژه راه خدابنده- قیدار به سلطانیه در حدود ۱۱ کیلومتر افتتاح شد و مابقی آن نیز سال آینده به اتمام می رسد.

افشارچی با تاکید بر اینکه در نهضت ملی مسکن نیز پیشتاز هستیم، گفت: در حوزه عمران شهری و روستایی تحولاتی رخ داده به طوری که اعتبار دهیاری های استان چهار برابر شده و تلاش می شود زحمات و رضایتمندی مردم را مد نظر قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha