استاندار زنجان: آرامش کنونی جامعه مرهون فعالیت‌های پلیس است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به فعالیت‌های گسترده نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی حجم بزرگی از اقدامات مختلف را انجام می‌دهد که اغلب مردم آن را نمی‌بینند و برقراری آرامش کنونی مرهون فعالیت‌های آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در دیدار با نیروهای پلیس استان، با تقدیر از فعالیت های مستمر آنها به ویژه پلیس تخصصی استان، افزود: نیروهای پلیس همواره برای نظم و امنیت جامعه تلاش می کنند و با جانفشانی و رشادت، جلوی اخلالگران در نظم و امنیت جامعه را می گیرند.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید قدردانی صرفا منوط به ارائه آمار و عملکرد باشد که کار مثبتی نیست، افزود: هرچند ارائه آمار مقایسه ای، وضعیت استان را نسبت به کل کشور در موضوعات مختلف نشان می دهد ولی نباید به آن اکتفا کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف باید این باشد که با اقدامات لازم، ارقام کنونی آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم، اضافه کرد: این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

این مسوول ادامه داد: به عنوان مثال با اقدامات مختلف می توان میزان تصادفات و کشته های محور ابهر به قیدار را کاهش داد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در حوزه برخورد با مجرمان باید چند قدم از آنان جلوتر باشیم، گفت: مکان های جرم خیز باید تحت پوشش قرار گیرند تا از بروز اتفاقات بعدی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه آموزش به ویژه در حوزه جرایم سایبری به مردم باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، گفت: در آستانه سال نو ارائه و ارسال بروشورهای آموزشی و یا پیامک آموزشی می تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.

وی به در پیش بودن سال نو اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد شلوغی های ترافیکی برای تردد مردم تسهیل شود و نیروی انتظامی نسبت به این موضوع حسیاست ویژه ای داشته باشد.

به گفته استاندار زنجان، نیروی انتظامی به طور مستمر وضعیت کنونی جامعه را رصد و پایش می کند که بسیار ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha