مردم با حضور حماسی در روز ۲۲ بهمن بدخواهان نظام اسلامی را نا امید می کنند

گچساران- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت ایران و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی خواهد شد.

سیید ناصر حسینی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و در طول ۴۴ سال گذشته مردم ثابت کرده اند که همواره حضوری چشمگیر در حمایت از آرمان های امام، رهبری و شهدا و نظام دارند.

وی بیان کرد: هرگاه مردم پشتوانه نظام بودند ما توانستیم قله‌های رفیع کمال و پیشرفت را فتح کنیم.

حسینی پور با بیان اینکه مردم پای آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا محکم ایستاده اند گفت: دشمنان بدانند مردم همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و در جاهایی که از مسئولین کوتاهی رخ داده آنها محکم ایستادند.
وی ابراز کرد: مردم در دفاع از ارزش ها، آرمان و خط امام همیشه ثابت قدم بودند و بار دیگر با حضور غیورانه و خالصانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.

حسینی پور اظهار کرد: امروز مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی امید بسته‌اند چرا که انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی که در نوع خود مردمی ترین انقلاب در سطح جهان است الگوی بسیاری از ملتهای مسلمان قرار گرفته و دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند جلوی توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی را بگیرند.

فرماندار گچساران: ۲۲ بهمن نماد بصیرت ملت ایران است

فرماندار گچساران گفت: روز ۲۲ بهمن یک فرصت بسیار خوب برای پاسخ کوبنده ملت ایران به دشمنان انقلاب اسلامی است.

روانبخش دهیم خوب افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز ملت و کشور ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته و دشمنان که از این موفقیت ملت ایران بهت زده شده اند با مانع تراشی سعی دارند کشور ایران اسلامی را از داشتن موفقیت در تمام عرصه ها محروم کنند.

وی ابراز کرد: مسیر راهپیمایی در گچساران از مسجد شهیدان تا ورزشگاه پد خندق، ساعت ۹:۳۰ صبح همزمان با سایر نقاط کشور برگزار خواهد شد.

فرماندار گچساران گفت: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با خلق حماسه ای دیگر تمامی نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha