رییس دیوان محاسبات کشور: «کاپیتان» فیلمی برای خانواده است

تهران- ایرنا- رییس دیوان محاسبات کشور با حضور در بنیاد سینمایی فارابی گفت: فارابی ابتکار خوبی در پرداختن به موضوعات مختلف در جشنواره فیلم فجر امسال داشته است. از جمله «کاپیتان» که فیلمی نه تنها مناسب کودکان و نوجوانان که برای خانواده است.

سیداحمدرضا دستغیب با حضور در بنیاد سینمایی فارابی به تماشای فیلم سینمایی «کاپیتان» نشست. وی در حاشیه اکران این اثر سینمایی درباره آن به خبرنگارایرنا گفت: به طور کلی بنیاد سینمایی فارابی ابتکار خوبی در پرداختن به موضوعات مختلف داشته است و در این راه با قوت هرچه بیشتر گام برداشته است.

وی افزود: فیلم سینمایی «کاپیتان» را از میان آثار فارابی تماشا کردم و به نظرم مخاطب این فیلم نه صرفا کودکان و نوجوانان بلکه همه اعضای خانواده هستند. آن‌ها می توانند به تماشای این اثر بنشینند و از آن لذت ببرند. امیدوارم روند تولید این گونه آثار ادامه دار باشد چراکه این جنس فیلم ها معمولا مورد استقبال قرار می گیرند.

دستغیب خاطرنشان کرد: با توجه به این که سال ها در شورای پروانه نمایش فیلم بودم، خاطره خوبی از فیلم هایی داریم که در زمان جشنواره اکران می شد. به نظرم پیش از این خلا جدی در حوزه فیلم‌های نوجوانانه وجود داشت که بنیاد سینمایی فارابی به درستی این نیاز را شناسایی کرده و اقدام به فیلمسازی در این حوزه کرده است.

فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سیدصابر امامی با نگاهی امیدبخش شرایط کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سرطان را در یک مرکز درمانی نشان می‌دهد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ۲۲ بهمن در حال برگزاری است. بنیاد سینمایی فارابی با ۹ فیلم در این رویداد حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha