امام جمعه شهرری: راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش ملی مردم ایران است

شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرری گفت: حضور مردم ولایتمدار و وفادار به انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک رزمایش ملی کشور در برابر دشمنان نظام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری اظهار داشت: بی تردید قدرت نمایی مردم با حضور خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس خواهد کرد و موجب بازدارندگی دشمنان از اجرای توطئه هایشان خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم مومن و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تضمین کننده امنیت ملی است ، خاطرنشان کرد: این حضور نشان دهنده عزم راسخ، اقتدار و بصیرت ملتی آگاه و روشن ضمیر است .

خطیب جمعه شهرری ادامه داد: به خاطر همین حضور مردم انقلابی در ۴۴ سال راهپیمایی ۲۲ بهمن ومناسبت های دیگر گرفتاری ها از این کشور دور و همچنین توطئه دشمنان نیز خنثی شده است.

حجت الاسلام شاهچراغی افزود: ملت ایران مدیون امامین انقلاب است، امام راحل و رهبر معظم انقلاب که با شجاعت و درایت ما را در مسیر انقلاب قرار دادند به خاطر همین موضوع حضورمان فردا در راهپیمایی چشمگیر خواهد بود تا باردیگر پوزه استعمار و دست نشانده هایش را به خاک بمالیم.

وی با اشاره به ملاقات همافران با رهبر معظم انقلاب یادآور شد: حرکت همافران در سال ۵۷ در واقع کمر شاه را شکست و دنبال این حرکت ارتش به ملت پیوست و رمینه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: ارتش امروز جمهوری اسلامی ایران برخلاف رژیم شاهنشاهی این است که در جمهوری اسلامی ارتش همیشه در کنار مردم بوده و نماد استقلال و استحکام است و هراندازه که اقتدار نظام افزایش یابد طمع دشمنان نسبت به کشورمان کم خواهد شد.

حجت الاسلام شاهچراغی به برگزاری مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: این مراسم امسال از نظر کیفیت و کمیت در سطح بالایی برگزار شد که مایه سرور شادمانی است، برخلاف تصورات برخی دهه هشتادی ها و دانش آموزان در این مراسم حضور چشمگیری داشتند که ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این آیین معنوی ، شایسته است خانواه ها و آموزش و پرورش در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی با اظهار همدردی با زلزله زدگان خوی خاطرنشان کرد: با اینکه جمهوری اسلامی خودش گرفتار زلزله شده بود اما در حرکتی انسان دوستانه و با کمک مردم در کنار امداد رسانی به هموطنان خویی کمکهایی را نیز زلزله زدگان سوریه و ترکیه ارسال کرد.

امام جمعه قلعه نو شهرری: ۲۲ بهمن امسال مظهر اقتدار و اتحاد ملی است

امام جمعه قلعه نو شهرری گفت: همه ما هویتمان به ولایت فقیه، است. ۲۲ بهمن امسال باید مظهر حضور و اقتدار مردم و اتحاد ملی باشد تا دشمنان که به  دنبال تفرقه افکنی بودند ناکام شوند.

حجت الاسلام  سید مجتبی حسنی امام جمعه قلعه نو شهرری در خطبه های نمازجمعه ضمن توصیه به انجام واجبات و دوری از محرمات و دعوت به تقوای الهی گفت: گرامی می داریم یاد امام عظیم الشان، بت شکن تاریخ را که این عزت را به مسلمین با جهاد و اخلاص خودشان رقم زدند. امروز اگر ما در اوج عزت هستیم و این پرچم ولایت در فضای جمهوری اسلامی، شروع به وزیدن گرفته همه به برکت رشادت های شهدا و مبارزان راه خداست.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تشکر می کنم از کلیه مسئولان و دست اندرکاران مربوط برای عینیت بخشیدن به شکوه خدمت، با میز خدمتی که در مصلای نماز جمعه ایجاد کردند. هر چقدر خدمت به این ملت شود کم است، ملتی که امروز اسوه صبر و استقامت بوده و با تمام تهدیدات و تحریم ها و دشمنی ها همچنان پای نظام مانده اند.

امام جمعه قلعه نو شهرری تصریح کرد: از تمام زحمت کشانی که در مساجد، مدارس و ادارات، برنامه های خوبی را در بزرگداشت دهه فجر برپا کردند تشکر می کنم. خوشحالیم که امروز در بخش قلعه نو یک وفاق و صمیمیتی بین مسئولین و مردم ایجاد شده است.

حجت الاسلام حسنی متذکر شد: ۲۲ بهمن امسال، بسیار حائز اهمیت است برای نشان دادن قدرت اسلام، ما با اتحاد و یکرنگی و مشت های گره کرده به سوی استکبار جهانی با طنین مرگ بر آمریکا که برائت از شیطان بزرگ است در این مراسم حضور پیدا می کنیم. فردا ساعت ۱۰ مراسم راه پیمایی را خواهیم داشت و شاهد حضور چشمگیر مردم همیشه در صحنه از همه اصناف و گروه ها برای تجدید با آرمان های شهدا و لبیک به ندای ملکوتی رهبر عزیزمان، خواهیم بود تا با حضور پررنگ خود این مراسم را مظهر وفاق و اتحاد ملی قرار دهیم.

امام جمعه قلعه نو شهرری در پایان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام کاظم گفت: سراسر عمر شریف امام کاظم (ع) جهاد و مبارزه بی قید و شرط در راه خدا، نهراسیدن از مشکلات و قدرتمندان بود. ترجمان این مبارزه بی امان، این فراز جانسوز از صلوات حضرت است که می گوید خدایا درود صلواتت را بفرست بر آقایی که در شکنجه و زندان های مخوف بود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha