۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85026088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه ۴۴ سال افتخار در ورامین گشایش یافت

۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85026088
نمایشگاه ۴۴ سال افتخار در ورامین گشایش یافت

ورامین - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با عنوان ۴۴ سال افتخار با حضور سعید اوحدی مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ورامین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که روز جمعه در محل مصلای نماز جمعه ورامین برپا شده است، بخشی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و توانمندی بانوان و کارآفرینان در قالب غرفه‌های مختلف به نمایش گذاشته شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: امروز مهمترین وظیفه آحاد افراد جامعه عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است و در آن باید ضمن بیان وضعیت کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آحاد مردم بازگو شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته تلاش کردند تا با سیاه نمایی و کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام، مردم را از آینده نظام ناامید کنند، توطئه ای که جز با بیان دستاوردهای نظام خنثی نمی‌شود.

وی اظهار داشت: عمل به جهاد تبیین وظیفه‌ای است که همه مردم و مسئولان باید به آن و با شیوه‌های نوین عمل کنند که برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در راستای تحقق این مهم است.

محمودی خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف علمی، صنایع دفاعی و نانوفناوری تا حدی است که حتی دشمنان را نیز متحیر کرده است از این رو دشمن تلاش دارد تا این دستاوردها را ناچیز جلوه داده و برخی از مشکلات را بزرگ نمایی کند، غافل از این که مردم ایران اسلامی با وجود برخی از مشکلات پشتیبان نظام و ارزش‌های آن خواهند بود.

نمایشگاه دستاوردهای نظام تا روز دوشنبه ۲۴ بهمن در طبقه زیرین مصلای نماز جمعه ورامین پذیرای عموم علاقمندان است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha