امام جمعه ورامین: انقلاب اسلامی نعمتی الهی که شکرانه آن خدمت به مردم است

ورامین - ایرنا - امام جمعه ورامین گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل نعمتی الهی بود که شکرانه آن تنها در خدمت رسانی بی‌منت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز پنجشنبه در دیدار با علیرضا فخاری استاندار تهران اظهار داشت: خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی مردم به رهبری امام راحل، نعمت را بر مردم ایران کامل کرد و همه موظفند تا از این موهبت الهی با تمام توان حراست کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران باعث پیشرفت‌های بسیاری در کشور شده که هیچ یک از آن ها با دوران ستم‌شاهی قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور را متوقف کرده و این نظام الهی صدمه وارد کنند، همه وظیفه دارند تا از آن حراست و مسئولان نیز موظفند تا به شکرانه این نعمت، بهترین خدمات را به جامعه ارائه کنند.

وی ادامه داد: امروز همه وظیفه دارند تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به فرموده رهبر معظم انقلاب تبیین و به جامعه آگاهی لازم را ارائه تا دشمن نتواند با تبلیغات مسموم، دستاوردهای کشور را ناچیز جلوه کند.

آیت الله محمودی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم خواست تا با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب ثابت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha