۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 85026212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محمدیان: شرایط برترین‌های لیگ والیبال بانوان بررسی می‌شود

تهران- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به بازی‌های جذاب لیگ برتر، گفت: شرایط برترین‌های این مسابقات بررسی می‌شود تا بازیکنان شایسته به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شوند.

به گزارش ایرنا، فریبا محمدیان در مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال بانوان، اظهار کرد: قطعا تمام کسانی که والیبال را دنبال می‌کنند می‌دانند که امسال در بخش والیبال زنان سه نوع لیگ دسته یک A، دسته یک B و لیگ برتر داشتیم.

وی افزود: لیگ برتر عصاره برگزیده‌ترین بازیکنان و تیم‌های برتر است که در سال ۱۴۰۱ هشت تیم در آن حضور داشتند و امروز با برگزاری دیدار فینال به پایان رسید.

نائب رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم با توجه به بازی های بسیار جذابی که در لیگ وجود داشت بتوانیم بازیکنان برتر را برای حضور در تیم ملی والیبال بانوان به خوبی انتخاب کنیم. تیمی فنی مشغول این کار هستند و پس از استراحت بازیکنان، اردوهای مختلف مربوط به رویدادهای بین‌المللی پیش رو برنامه‌ریزی خواهد شد.

بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان امروز (جمعه ۲۱ بهمن) با قهرمانی پیکان تهران به پایان رسید و سریک گنبد حریف این تیم در دیدار نهایی به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha