دیوان محاسبات به عنوان دستگاه نظارتی نقش ویژه ای در امیدآفرینی جامعه دارد

تهران - ایرنا - رئیس دیوان محاسبات کل کشور گفت: این مجموعه به عنوان دستگاه نظارتی می تواند نقش ویژه ای در امیدآفرینی جامعه ایفا کند و همه باید برای تحقق این مهم کوشش کنیم.

به گزارش ایرنا و نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، احمدرضا دستغیب روز جمعه در نشست شورای بسیج دیوان محاسبات کشور، اظهار کرد: دغدغه بسیجیان همواره خدمت به مردم بوده و از زمان جنگ تحمیلی تاکنون پیشقراول هرگونه حرکت جهادی و داوطلبانه برای کمک به محرومان و آسیب دیدگان هستند و این نهاد مقدس همواره در صف اول خدمتگزاری به مردم حضور داشته است؛ به همین دلیل در تمام دوران ها آماج خشم و غضب دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به خدمات بسیج در ادوار مختلف، تصریح کرد: کاهش بهای تمام شده در خدمات ارائه شده از سوی بسیج در مقایسه با سایرین، موید این واقعیت است که این نهاد مکتبی توانسته است بدون اغراض سودمحورانه نقش خود را در سازندگی، عمران و آبادانی کشور به احسن وجه ایفا کند.

دستغیب ادامه داد: جایگاه بسیج در نهادی نظارتی همچون دیوان محاسبات مهم و کلیدی است که می تواند با تعامل و هم افزایی با پایگاه های بسیج در سایر نهادها و تعریف پروژه های مشترک، در مقوله نظارتِ اثرگذار و پیشگیری از وقوع تخلف در تمام دستگاه های کشور موثر باشد.

پیشنهاد همکاری پایگاه بسیج دیوان محاسبات با سامانه نظارت مردمی 198 از دیگر مواردی بود که رئیس کل دیوان محاسبات به آن اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت پایگاه بسیج دیوان محاسبات کشور در اعتبارسنجی گزارش های مردمی واصله به این سامانه نظارتی منشا اقدامات مثبت بسیاری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha