فرماندار سبزوار: انقلاب اسلامی، پیروز میدان مبارزه با استکبار است

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: انقلاب اسلامی ایران در برابر همه توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آن، که از همان آغاز تا به امروز با فتنه‌گری، توطئه و آشوب به دنبال توقف و انحراف انقلاب بوده‌اند، ایستادگی کرده و همواره پیروز میدان بوده است.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی، شامگاه جمعه با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند و افزود: از تمام شهروندان این شهرستان انتظار می رود با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام را به جهانیان به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: در حالی وارد چهل و پنجمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی می شویم که رویش های جدید با خودباوری، ایمان به خدا و برکت خون شهیدان، درخت تنومند انقلاب اسلامی را به درختی مبارک و پرثمر تبدیل نموده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار تصریح کرد: انقلاب اسلامی، از رخدادهای بی نظیر معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت بوده است که این شجره طیبه با بهره گیری از اندیشه زلال معارف، اعتقادات دینی، مقاومت و فدارکاری مردم عزیز ایران و با تکیه بر رهبری های امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت روز به روز پرثمر و قوی تر شده است.

ابراهیمی افزود: بنا به وعده صادق، در تقابل و تعارض حق و باطل، همیشه پیروزی جریان حق بر باطل حتمی است.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha