۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85026696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن باشکوه مردم شادگان در چهل و چهارمین بهار انقلاب

آبادان - ایرنا - مردم شهرستان شادگان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این جشن ملی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۲ بهمن واژه‌ای بسیار آشنا برای شهروندان ایرانی است، چه آنانی که موی هایشان به سپیدی گراییده و سنی از آنها گذشته است و به خوبی به یاد دارند روزهایی را که با مشت های گره کرده خود علیه طاغوت شاهنشاهی قیام کردند و چه نوجوانان و جوانانی که سن زیادی ندارند ولی تصاویر و فیلم های دوران پیروزی انقلاب را از قاب تلویزیون و کتاب ها دیده اند و با آن احساس قرابت و آشنایی نزدیکی دارند.

امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی که به دست مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد به درختی تنومند تبدیل شده که ناملایمات و طوفان های زیادی را از پشت سر گذاشته و هیچگاه تسلیم حوادث نشده است.

اقشار مختلف مردم شادگان از پیر و جوان، زن و مرد، کارگر و کارمند در این راهپیمایی حضور یافته اند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و حمایت خود را از ولایت اعلام کنند.

راهپیمایی شهروندان شادگانی در یوم الله ۲۲ بهمن از میدان شهدای گمنام آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان لاله و خیابان امام خمینی(ره) به مکان تجمع اصلی و محل برگزاری سخنرانی در میدان امام خمینی (ره)حرکت کردند.

بیشتر راهپیمایان شادگانی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و با پلاکارهادی حاوی شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" و تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم باشکوه حضور یافتند.

"مرگ بر اسرائیل"، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "ای رهبر آزاده، آماده ایم ،آماده " از دیگر شعارهای راهپیمایان شادگانی در ابتدای آغاز این مراسم بود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha