پرونده جشنواره فجر در گرگان با «سرهنگ ثریا» برای علاقمندان هنر هفتم باز است

گرگان - ایرنا - چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در ششمین روز کاری خود با اکران فیلم‌های "سرهنگ ثریا"، "پرونده باز است" و "اتاقک گلی" به استقبال علاقمندان هنر هفتم در ۲ سینمای گرگان می‌رود.

به گزارش ایرنا، روز شنبه سالن‌های سینما عصر جدید و پردیس سینمایی کاپری میزبان علاقمندان برای تماشای فیلم‌های «سرهنگ ثریا»، «پرونده باز است» و «اتاقک گلی» است.

فیلم «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج داستان مادری است که فرزندش توسط گروک منافقین به پادگان اشرف رفته و مادر تلاش خود را برای آزادی فرزندش از دست این گروه تروریستی انجام می‌دهد.

این فیلم ساعت ۱۶ و ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی عصر جدید و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کاپری گرگان اکران می شود.

ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی و شهروز آقاپور در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

ساخته جدید کیومرث پوراحمد با عنوان «پرونده باز است» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی کاپری و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی عصر جدید به روی پرده می رود.

این فیلم برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ است که فضایی جنایی و ملتهب دار.

در این فیلم یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است.

پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، سام قریبیان، مه‌لقا باقری، پویا نجفی، راشین ربی، مهبد جهان‌نوش و محمدمتین ستاری در فیلم جدید کیومرث پوراحمد ایفای نقش می‌کنند.

پرونده جشنواره فجر در گرگان با «سرهنگ ثریا» برای علاقمندان هنر هفتم باز است
فیلم «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد علی عسگری روایت روایتی از عملیات مرصاد در سال ۶۷ و حمله منافقین به کشور و حضور لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله در سه‌راه اسلام‌آباد و منهدم کردن ادوات جنگی است که در عملیات مرصاد یک دسته از رزمندگان لشگر ۲۷ برای حفاظت از ساکنان روستای شیان عازم این منطقه می‌شوند و درنهایت تعدادی از رزمندگان لشگر در حفاظت از این روستا به شهادت می‌رسند و اهالی سالم می‌مانند.

این فیلم ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی کاپری گرگان اکران می‌شود.

سعید دشتی، سعید زارعی، مسعود شامی و تینو صالحی و نوید پورفرج در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم‌های شماره ۱۰، جنگل پرتقال، چرا گریه نمی کنی؟، هایپاور، هفت بهار نارنج، روایت ناتمام سیما، در آغوش درخت، آنها مرا دوست داشتند، یادگار جنوب، بعد از رفتن، سرهنگ ثریا، پرونده باز است، کاپیتان، هوک، غریب، آه سرد و عطرآلود به عنوان فیلم‌های جشنواره فجر در گرگان اکران می شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی در پردیس سینمایی کاپری و سینما عصر جدید گرگان برگزار می‌شود. امسال ۲۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha