۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85026899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان جنوبی: پیام حضور مردم اعتماد به نظام است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اعتماد به نظام است و اینکه همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ در بیرجند که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسوولان استانی همراه بود، در جمع خبرنگاران افزود: راهبرد دشمن این است که بین مردم اختلاف، ناامیدی و بی‌اعتمادی ایجاد کند و تاکتیک‌اش نیز دروغ‌پردازی و شایعه‌افکنی است لذا مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی حفظ وحدت و یکپارچگی است.

وی گفت: با رهبری‌های مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) انقلاب ما عنوان فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر را به خود گرفت و سرمنشاء تحولاتی عظیم در سراسر دنیا شد.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار داشت: اینک با گذشت ۴۴ سال غرورآفرین، ظهور و بروز انقلاب اسلامی نه تنها به گفتمان مبتنی بر اصول و مبانی اسلام ناب محمدی تبدیل شده بلکه برای همه ستمدیدگان و آزادیخواهان عالم الگوی بی‌بدیل است.

وی افزود: بر همین اساس دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی با توطئه‌ها و خدعه‌های مختلف همواره به دنبال انکار توفیقات، کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب و نیز بزرگنمایی کمبودها هستند.

قناعت گفت: با روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی به واسطه شتاب گرفتن قطار پیشرفت کشور متاثر از ریل‌گذاری‌های درست و توسعه مبتنی بر عدالت، توفیقات چند برابر شده لذا دشمنان به دنبال ایجاد تنش و آشوب در کشور هستند ولی ملت ایران هرگز در برابر طوفان نفاق و کفر سر خم نخواهد کرد.

وی علت دشمنی آمریکا و اتحادیه اروپا با انقلاب اسلامی را ندای استقلال و باج ندادن ملت ایران دانست و اضافه کرد: دلیل دیگر اینکه منطقه غرب آسیا دست آمریکاست و پیام نرم انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا به‌ویژه غرب آسیا منتقل شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این شرایط حساس تاریخی که دست فتنه معاندان از آستین آشوبگران و افراد معترض‌نما بیرون آمده تا ناامنی را ترویج کنند، مردم با حضور پر شور و نشاط خود در اجتماع ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ حماسه دیگری را رقم زدند و پاسخ دندان‌شکن به نظام سلطه دادند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم طی ۴۴ سال گذشته به‌ویژه ماه‌های اخیر نشان دادند که در ارتباط با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها با کسی تعارف ندارند و همچنان پیرو رهبری و پای نظام هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha