۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبر: 85027216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«نقاش» فیلمی که پرتره‌ای از «باب راس» را تداعی می‌کند

تهران- ایرنا- نخستین تریلر از فیلم «نقاش» در حالی منتشر شد که «اوون ویلسون» در نقش شخصیتی مشابه «باب راس» چهره معروف برنامه تلویزیونی «لذت نقاشی» مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، در این فیلم اوون ویلسون در نقش «کارل ناگیل» نقاش برتر تلویزیونی بازی می‌کند که با روی کار آمدن یک هنرمند جوان‌تر، به حاشیه می‌رود.

ناگیل یادآور باب رأس نقاشی است که از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۴ برنامه آموزشی «لذت نقاشی» را برای تلویزیون می‌ساخت و سال ۱۹۹۵ در حالی که ۵۲ ساله بود، درگذشت.

با وجود گریم ویلسون که باب رأس را در ذهن تداعی می کند، داستان فیلم تصویر به کل متفاوتی از نقاش و زندگی وی ارائه می‌کند. بریت مک‌آدامز کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشته است.

ویلسون که نقش اصلی فیلم را برعهده دارد بازیگر فیلم‌هایی چون «زولاندر» و «گزارش فرانسوی» است. دیگر بازیگران فیلم میکیلا واتکینز، وندی مک‌لندن-کاوی، کیارا رنی و لوییزا استراس هستند.

نتفلیکس سال گذشته مستندی با عنوان باب رأس: حوادث شاد، خیانت و حرص درباره باب رأس منتشر کرده بود.

نقاشی ۷ آوریل ۲۰۲۳ به سالن‌های سینما می‌رود و پس از آن از ای‌ام‌سی+ پخش خواهد شد.

اوون ویلسون نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد و پیش از این در فیلم‌هایی چون رویال، زولاندر و گزارش فرانسوی بازی کرده است. این بازیگر همچنین فیلم «عمارت شبح زده» را با بازی «جیمی لی کرتیس»، «جرد لتو» و «وینونا رایدر» در نوبت اکران دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha