پیچیدن بوی «گل‌های باوارده» در سینماهای گرگان

گرگان - ایرنا - علاقه‌مندان هنر هفتم همزمان با هفتمین روز فعالیت چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در ۲ سینمای عصر جدید و پردیس سینمایی کاپری گرگان به تماشای "کاپیتان"، "هوک" و "گل‌های باوارده" می‌نشینند.

به گزارش ایرنا فیلم «کاپیتان» به کارگردانی محمدحمزه‌ای در پاسداشت مقام پرستار و ادای دین به کودکان سرطانی است و ساعت ۱۶ و ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی عصر جدید و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کاپری اکران می‌شود.

پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور و پرهام غلاملو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم محمدرضا رحمانی با عنوان «هوک» هم ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی کاپری و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی عصر جدید به روی پرده می‌رود.

این فیلم در ژانر ورزشی و بومی ساخته شده که روایت تلاش ۲ برادر ورزشکار بلوچ برای رسیدن به آرزوهای بلندپروازانه است.

امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی‌پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج‌نیا و سعید رضایی‌کیا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «گل های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت روایتی از سال ۱۳۵۹ همزمان با جنگ تحمیلی است که در آن تعدادی از مهندسین پالایشگاه نفت آبادان برای ترمیم پالایشگاهی دیگر از امکانات و تجهیزات موجود در انبارها استفاده می‌کنند.

این فیلم ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی کاپری اکران می‌شود.

بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی نیک، نادر سلیمانی و یاسین مسعودی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم‌های شماره ۱۰، جنگل پرتقال، چرا گریه نمی کنی؟، هایپاور، هفت بهار نارنج، روایت ناتمام سیما، در آغوش درخت، آنها مرا دوست داشتند، یادگار جنوب، بعد از رفتن، سرهنگ ثریا، پرونده باز است، کاپیتان، هوک، غریب، آه سرد و عطرآلود به عنوان فیلم‌های جشنواره فجر در گرگان اکران می شود.

آثار منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در پردیس سینمایی کاپری و سینما عصر جدید گرگان اکران می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha