۲۸ قطعه عتیقه عصر آهن در آمل کشف شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85028097
۲۸ قطعه عتیقه عصر آهن در آمل کشف شد
عکس آرشیوی است

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲۸ قطعه اشیاء عتیقه متعلق به عصر آهن از مخفیگاه یک متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرماندهی انتظامی مازندران سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی آمل با اقدامات فنی از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق اشیاء عتیقه مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد ۲۸ قطعه اشیاء عتیقه شامل( قبضه شمشیر، نیزه، تعدادی ابزار و آلات حفاری) را کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه قدمت اشیاء مکشوفه را طبق اظهارات کارشناسان به عصر آهن اعلام کردند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

عامل قدرت نمایی در گلوگاه دستگیر شد

بنابر این گزارش فرمانده انتظامی گلوگاه نیز از دستگیری عامل قدرت نمایی فضای مجازی با سلاح در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی، ماموران پلیس پلیس امنیت عمومی فردی را که با سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی در فضای مجازی می کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام منسجم وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کلوانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان و متخلفانی که اقدام به رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی می کنند برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha