۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85503299
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اوباش سابقه‌دار در بابل دستگیر شدند

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85503299
اوباش سابقه‌دار در بابل دستگیر شدند

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابل گفت: سه اراذل و اوباش سابقه دار و عامل سلب آرامش شهروندان در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ علی داداش تبار روز یکشنبه اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در یکی از مناطق شهر اقدام به درگیری و ضرب و جرح و موجب سلب آسایش عمومی شدند، دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بابل قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران با شناسایی متهمان و پس از انجام هماهنگی های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند اوباش سابقه دار که قصد متواری شدن از استان را داشتند دستگیر و جهت بررسی بیشتر به دادسرا انتقال دهند.

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به اینکه متهمان اختلاف ملکی را علت حمله و درگیری اعلام کرده بودند، خاطرنشان کرد: پس از اخذ اظهارات متهمان به جرم ارتکابی اقرار که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی که هر سه متهم با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ داداش تبار تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با افرادی که امنیت شهروندان را به خطر اندازند و نظم عمومی را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دستگیری پنج زورگیر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل اظهار کرد: در پی اعلام وقوع سرقت و زورگیری در شهرستان آمل، بررسی موضوع خبر در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مجید باقری اظهار کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات پلیسی پنج متهم سابقه دار در امر سرقت منزل، سیم و کابل و زورگیری را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سه اوباش سابقه‌دار در بابل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آمل بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به چند فقره سرقت منزل، سیم و کابل برق و زورگیری از شهروندان بوسیله اسپری فلفل و قمه در شهرستان آمل اعتراف کردند.

سرهنگ باقری یاد آور شد: متهمان که از افراد سابقه دار هستند پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسوول تصریح کرد: پلیس با مجرمان و سارقانی که باعث سلب آسایش مردم شوند به شدت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ و یا با همکارانمان در نزدیک ترین محل کلانتری اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان نسبت به دستگیری این افراد اقدام کنند.

دستگیری عامل اهانت و توهین در گلوگاه

فرمانده انتظامی گلوگاه اظهار کرد: عاملان اهانت و توهین به مقامات کشوری و لشکری در شبکه اجتماعی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمود کلوانی گفت: در پی اهانت و توهین به مقامات کشوری و لشکری در خصوص شهادت ریاست جمهور و همراهانش در شبکه اجتماعی توسط افرادی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا شهرستان گلوگاه با رصد فضای مجازی با انجام تحقیقات پلیسی، ۳ نفر از متهمان این پرونده‌ را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلوگاه افزود: متهمان برابر ادله و مستندات جمع آوری شده به بزه ارتکابی خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ کلوانی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت اقشار مختلف جامعه را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha