جاده‌های جنوب شرق استان تهران آماده بازگشت مسافران نوروزی است

ورامین - ایرنا - رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران گفت: به منظور تأمین امنیت مسافران نوروزی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب‌شرق تهران در پایان تعطیلات نوروز، در آماده باش کامل قرار دارد.

فرهاد معصومی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ویژه نوروزی راهداری جنوب شرق استان تهران از ۲۵ اسفندماه سال گذشته در همه جاده های شهری و روستایی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک آغاز شد تا امنیت جاده‌ای مسافران نوروزی تأمین شود.

وی گفت: در اجرای این طرح، کلیه امکانات لجستیکی اداره راهداری در آماده باش کامل بود تا در صورت بروز مشکل در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهری و روستایی، عوامل راهداری در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل در جاده و یا رفع انسدادهای احتمالی اقدام کنند.

معصومی تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون، به غیر از یک مورد تصادف منجر به فوت در محور ورامین- روستای آبباریک، مشکل خاص دیگری در محورهای تحت پوشش راهداری جنوب‌شرق تهران رخ نداد.

این مسئول افزود: با توجه به افزایش میزان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی در روز طبیعت و بازگشت مسافران نوروزی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تمام توان لجستیکی در آماده باش کامل به سر برده و گشت‌های راهداری با حضور در مناطق مختلف، نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کنند.

شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha