۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85028427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۷۱ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند

تهران- ایرنا- جمعیت هلال احمر فلسطین یکشنبه شب اعلام کرد، ۷۱ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در شرق قدس اشغالی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از القدس العربی، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد، درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در شهرک «ابو دیس» واقع در شرق قدس روی داد.

در بیانیه جمعیت هلال احمر فلسطین آمده است، ۷۱ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، استنشاق گاز اشک آور و پرتاب بمب‌های صوتی زخمی شدند و آسیب دیدند.

پیش تر وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «قصی رضوان واکد» نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که در حمله ظهر امروز (یکشنبه) اشغالگران به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین ۳ فلسطینی زخمی شده بودند که حال هر ۳ نفر وخیم است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha