۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85029273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترس رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده گردان جنین از پهپاد

تهران- ایرنا- به دنبال به پرواز درآوردن یک فروند پهپاد توسط گردان جنین بر فراز نظامیان رژیم صهیونیستی حین یورش آنها به اردوگاه جنین، دستگاه امنیتی این رژیم به ترس و نگرانی خود نسبت به استفاده این گردان از پهپاد اذعان کرده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه صهیونیستی "کان" در این باره اعلام کرد، استفاده "گردان جنین" از پهپاد برای نظارت بر نظامیان اشغالگر در زمانی که آنها در اردوگاه بودند، یک تحول خطرناک است.

این شبکه به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطر استفاده از این نوع پهپاد در شناسایی مسیرهای عقب نشینی ارتش و محل استقرار نظامیان نهفته است؛ چراکه این اتفاق هدف قرار دادن آنها را آسان‌تر می‌کند.

این کانال اضافه کرد که حضور پهپاد در آسمان اردوگان جنین رصد شد و صهیونیست‌ها سپس متوجه شدند که هدف نظارت بر تحرکات آنها در اردوگاه جنین بوده است.

این مقام امنیتی صهیونیست در این باره اذعان کرد که گردان جنین به صورت سازماندهی شده کار می‌کند و هدف از به پرواز درآوردن این پهپادها نظارت بر نظامیان محاصره کننده یک خانه و تهیه تصویری از آرایش آنها بوده است.

بعد از ظهر یکشنبه در پی حمله صهیونیست‌ها به جنین، درگیری مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و مبارزان مقاومت رخ داده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند، صهیونیست‌ها خانه اسیر زکریا الزبیدی را محاصره کردند و در نهایت جبرئیل الزبیدی برادر وی را به اسارت گرفتند.

در جریان یورش صهیونیست‌ها گردان جنین یک فروند پهپاد را به پرواز درآورد که اقدام به تصویر برداری از نظامیان رژیم صهیونیستی کرد و صهیونیست‌ها متوجه حضور ان نشدند.

صهیونیست‌ها همچنین یک پهپاد جاسوسی را بر فراز جنین به پرواز درآوردند که نیروهای مقاومت موفق شدند آن را سرنگون کنند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha