۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85028458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه ارتباطی ۶۱ روستای استان زنجان بازگشایی شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۵۶
کد خبر: 85028458
راه ارتباطی ۶۱ روستای استان زنجان بازگشایی شد

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راه ارتباطی ۶۱ روستای استان بازگشایی شده است و مسیر ۴۷ روستا هنوز مسدود است.

محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هم اکنون به رغم بارش برف سنگین، تردد در آزادراه های استان از جمله زنجان به تبریز و زنجان به قزوین عادی و روان است.

وی اضافه کرد: تردد در اغلب راه های روستایی کوهستانی استان به دشواری انجام می گیرد و توصیه ما به شهروندان این است که از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها اجتناب کنند.

وی به رانندگان و تمام شهروندان توصیه کرد: در صورت سفر ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ از صحت عملکرد وسایل گرمایشی خودرو مطمئن شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha