۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲:۳۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85028488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرگزاری الجزایر: از سوی اسرائیل و مغرب هدف حملات سایبری قرار گرفتیم

تهران- ایرنا- خبرگزاری رسمی الجزایر یکشنبه شب اعلام کرد که از سوی رژیم صهیونیستی و مغرب هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا از تارنمای النهار الجزایر، خبرگزاری الجزایر اعلام کرد که تارنمای این خبرگزاری در نسخه چندزبانه خود ساعاتی پیش مورد حملات شدید سایبری قرار گرفته و به صورت موقت از دسترس خارج شده است.

خبرگزاری الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سلسله حملات سایبری شدید از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی، مغرب و برخی مناطق اروپا انجام شده است.

خبرگزاری الجزایر در این بیانیه افزوده است با وجود اینکه این حملات شدید همچنان ادامه دارد؛ اما بخش فنی و امنیت شبکه این خبرگزاری توانسته است حملات را دفع کند و از هک سایبری پایگاه داده جلوگیری کند.

خبرگزاری الجزایر در پایان گفته است که این حملات سایبری در پی مواضع و تصمیمات سرنوشت ساز دولت الجزایر در قبال مسائل ملی، منطقه‌ای و بین المللی و همراهی این خبرگزاری با این رویکرد تشدید شده است.

الجزایر در ۲۴ اوت ۲۰۲۱ (دوم شهریور ۱۴۰۰) اعلام کرد که به دلیل «اتخاذ اقدامات خصمانه» از سوی رباط مناسبات دیپلماتیک خود با مغرب را قطع کرده است، مغرب از اقدامات یاد شده به عنوان «بهانه‌های پوچ و بی اساس» نام برد.

موضوع سرنوشت صحرای باختری میان الحاق به مغرب یا استقلال کامل، مهمترین اختلاف تاریخی میان الجزایر و مغرب است.

همچنین مقام های الجزایری بارها اعلام کردند که حمایت از آرمان ملت فلسطین از مواضع اصولی این کشور است و این کشور طی ماه‌های اخیر میزبان گفت وگو بین گروه‌های فلسطینی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha