۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۰۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85028506
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد دوشنبه از حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی مجاوز غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سما فلسطین، تعدادی راکت از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی مجاوز غزه شلیک شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی همزمان با شلیک راکت از غزه، آژیر هشدار حملات موشکی در شهرک‌های «نیر عام» و «روحاما» در شرق سدیروت به صدا درآمده است.

از سوی دیگر گردان‌های مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین مسئولیت حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه را برعهده گرفته است.

این گروه مقاومت اعلام کرد، حملات موشکی به شهرک‌های صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری و غزه انجام داده است.

این حملات در حالی صورت گرفته است که پیش تر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در مرکز غزه را هدف قرار داده بودند.

همچنین «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اعلام کرد که ضدهوایی نیروهای مقاومت با حملات هوایی رژیم صهیونیستی مقابله کرده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha