۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85028605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات مصوب بخش آب لرستان از مرز ۱۰هزار میلیارد ریال گذشت

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: اعتبارات مصوب طرح های این شرکت طی سال جاری به بیش از ۱۰ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی آب منطقه ای لرستان داریوش حسن نژاد افزود: شرکت آب منطقه‌ای لرستان در حال حاضر مجری ۲۵ طرح شامل ۳۶ پروژه است که ۱۴ پروژه از طرح‌های مذکور از محل اعتبارات ملی، ردیف اعتباری دارند.

وی تصریح کرد: برای این پروژه ها از محل جدول شماره یک پیوست قانون بودجه ۱۴۰۱ مبلغ سه هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال و از سایر ردیف های احکام بودجه مبلغ پنج هزار و۴۴۳ میلیارد ریال با تخصیص ۵۵/۴۲ درصد در دست اجراست.

وی ادامه داد: همچنین سهم لرستان از اعتبارات شناور و متمرکز ملی، هشت طرح با اعتبار مصوب حدود۴۱۷ میلیارد ریال می باشد که تخصیص این رقم تاکنون ۱۶۶ میلیارد ریال بوده است همچنین سهم شرکت آب منطقه ای لرستان از محل اعتبارات طرح‌های استانی، مجری سه طرح با ۱۴ پروژه است که سهم این شرکت از اعتبارات مصوب تا امروز مبلغ ۳۳۹ میلیارد ریال با تخصیص حدود ۲۴ درصدی می باشد.

حسن نژاد همچنین در رابطه با دیون طرح های ملی تصریح کرد: چهار طرح از پروژه‌های بخش آب لرستان از محل اعتبارات دیون (اعتبارات تکمیلی) به مبلغ ۴۶۸ میلیارد ریال و تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال نیز در دست ساخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha