۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85029097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدردانی روسای خبرگزاری های آناتولی و سانا از ابراز همدردی مدیرعامل ایرنا

تهران- ایرنا- روسای خبرگزاری های آناتولی و سانا در پیام های جداگانه ای از «علی نادری» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به خاطر ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه و سوریه در زلزله مرگبار این دو کشور تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «ایاد ونوس» مدیرعامل و سردبیر خبرگزاری سوریه (سانا) در پاسخ به پیام تسلیت مدیر عامل ایرنا نوشت: مایلم مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خویش را به خاطر تسلیت و همدردی جنابعالی پس از زمین لرزه ویرانگری که در کشور من رخ داد و صدها کشته و هزاران مجروح برجا گذاشت، تقدیم کنم.

وی افزود: ضمن قدردانی از همدردی و ابراز احساسات بزرگوارانه و موضع گیری انسان دوستانه جنابعالی، به خاطر حمایت از سوریه در این شرایط سخت سپاسگزار هستم.

مدیرعامل و سردبیر خبرگزاری سوریه ادامه داد: از طرف خود و کارکنان خبرگزاری سانا، بار دیگر قدردانی صمیمانه خود را به خاطر پیام جنابعالی در این برهه دشوار اعلام می کنم و برای شما و ملت دوست ایران، پیشرفت بیشتر، شکوفایی و امنیت و گزند از هر آسیب و بداقبالی را آرزومندم.

«سردار کاراگوز» مدیرعامل خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز در پیامی به مدیرعامل ایرنا نوشت: از صمیم قلب به خاطر همدردی و تسلیت شما تشکر می کنم.

وی افزود: متاسفانه ترکیه با یکی از بزرگترین فاجعه های زمین لرزه در تاریخ جهان مواجه شد، اما مطمئنم که مردم ما با همبستگی و اتحاد از این شرایط سخت عبور خواهند کرد.

مدیرعامل خبرگزاری آناتولی ادامه داد: اطلاعات نادرست زیادی درباره این فاجعه در فضای مجازی در حال پخش است اما ما به سختی در تلاش هستیم تا اطلاعات درست و دقیق را در این باره به مردم جهان ارائه کنیم.

کاراگوز درباره اهمیت رصد اخبار زلزله ترکیه از خبرگزاری رسمی این کشور نیز گفت: پیگیری اخبار از طریق خبرگزاری آناتولی به ما در مقابله با اطلاعات نادرست کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: حمایت ایرنا و ابراز همدردی حضرتعالی در این شرایط سخت قابل تقدیر است.

پیش از این علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در پیام‌هایی جداگانه به روسای خبرگزاری‌های آناتولی ترکیه و سانای سوریه جان‌باختن شهروندان ترکیه ای و سوری در زلزله اخیر را تسلیت گفت.

مدیرعامل ایرنا که ریاست سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) را نیز بر عهده دارد، در پیام خود به «سردار کاراگز» مدیرعامل آناتولی نوشت: شنیدن خبر وقوع زلزله و جان‌باختن صدها تن از مردم ترکیه بنده را متاثر کرد.

وی افزود: بنده مایلم از جانب سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه تسلیت صادقانه خود را به شما به همکاران‌تان در خبرگزاری آناتولی عرض کنم.

مدیرعامل ایرنا همچنین به مدیر خبرگزاری سانا گفت: با خانواه قربانیان و کسانی که عزیزان خود را در این فاجعه ملی از دست دادند، ابراز همدردی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدید هفته گذشته در ترکیه و سوریه تاکنون جان بیش از ۳۰ هزار نفر را در این دو کشور گرفته و شمار زیادی مجروح هم بر جای گذاشته است، از این زلزله به عنوان «بزرگترین فاجعه قرن» یاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha