۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۴۶
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85023245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت و همدردی مدیرعامل ایرنا به روسای خبرگزاری‌های سانا سوریه و آناتولی ترکیه

تهران- ایرنا- علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در پیام‌هایی جداگانه به روسای خبرگزاری‌های آناتولی ترکیه و سانای سوریه جان‌باختن شهروندان ترکیه ای و سوری در زلزله اخیر را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل ایرنا که ریاست سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) را نیز بر عهده دارد، در پیام خود به «سردار کاراگز» مدیرعامل آناتولی نوشت: شنیدن خبر وقوع زلزله و جان‌باختن صدها تن از مردم ترکیه بنده را متاثر کرد.

وی افزود: بنده مایلم از جانب سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه تسلیت صادقانه خود را به شما به همکاران‌تان در خبرگزاری آناتولی عرض کنم.

مدیرعامل ایرنا همچنین به مدیر خبرگزاری سانا گفت: با خانواه قربانیان و کسانی که عزیزان خود را در این فاجعه ملی از دست دادند، ابراز همدردی می‌کنیم.

زلزله بزرگی بامداد دوشنبه جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند. در جریان این زلزله ۷.۸ ریشتری، خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها وارده شد و تیم‌های نجات و جستجو در حال آواربرداری و نجات کسانی هستند که در زیر آوارها گرفتار شده‌اند.

این حادثه مرگبار واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشته و رهبران کشورهای مختلف با ملت‌های سوریه و ترکیه ابراز همدردی کرده‌اند و در این راستا کمک‌هایی نیز به دو کشور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha