مشکلات ۱۰۰ واحد راکد و نیمه راکد استان کرمانشاه امسال رفع شد
عکس آرشیوی است

قصرشیرین- ایرنا- مسوول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا با هدف حل مشکلات واحدهای صنعتی تشکیل شده و امسال تاکنون مشکلات ۱۰۰ واحد راکد و نیمه راکد با کمک مسوولان از طریق این قرارگاه مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمدحسین جزایری» روز دوشنبه در جلسه ستاد قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا در شهرستان گیلانغرب، افزود: همچنین مشکلات چند طرح صنعتی در زمینه‌های زیرساختی و تامین آب، برق و گاز در نشست امروز این قرارگاه در شهرستان گیلانغرب به کمک مسوولان مرتفع شد.

وی اظهار کرد: به واحدهای صنعتی تا سقف چهار میلیارد تومان تسهیلات مناسب مشروط بر ایجاد یک نفر اشتغال، (برای هر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات) پرداخت می شود.

فرماندار گیلانغرب نیز گفت: دستگاه های خدماتی در زمینه رفع موانع زیرساختی واحدهای صنعتی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال اهتمام لازم را خواهند داشت.

«وحید محمدی» افزود: این امر مستلزم فعال شدن این واحدها و ایجاد اشتغال است که باید متصدیان واحدها در این خصوص پیشرو باشند.

سرهنگ پاسدار «محمدجواد نجفی» فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب نیز گفت: تاکنون موانع پنج واحد صنعتی در شهرستان با تصمیمات قرارگاه رفع شده است.

شهرک صنعتی گیلانغرب در سال ۷۲ ایجاد شده و از ۴۲ واحد دارای پروانه بهره برداری در این شهرک بیش از ۳۵ واحد با وجود مشکلات اقتصادی همچنان فعال و به کار تولید ادامه می‌دهند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha