۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85029163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام گشت‌زنی در روستای ماهیرود به ۲ نفر که گالن سوخت همراه خود داشتند، مشکوک شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محمودرضا صالحی افزود: ماموران این ۲ نفر را تعقیب و در نهایت محل دپو سوخت قاچاق را شناسایی کردند که در بازرسی از محل، هفت هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه اظهار داشت: ماموران در این رابطه پنج متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نهبندان و سربیشه از شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha