۵۰۰ نیروی خدمات شهری اراک مشغول برف‌روبی خیابان‌ها و معابر هستند

اراک - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری اراک: ۵۰۰ نیروی خدمات شهری و فضای سبز شهرداری این شهر از ۲۴ ساعت گذشته مشغول برف‌روبی خیابان‌ها و معابر هستند.

« علیرضا بیاتیان» عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بارش برف سنگین از روز گذشته ( یکشنبه) آغاز شد و تا صبح امروز ( دوشنبه) ادامه داشت و شهرداری با شروع بارش‌ها و با بهره‌گیری از همه توان و تجهیزات پای کار آمد و همچنان هم مشغول خدمت‌رسانی است.

وی بیان کرد: ۸۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانه شهرداری شامل نمک‌پاش مکانیزه، خودروهای خاور و کامیون نمک‌پاش دستی، دستگاه‌های لودر برف‌روب، دستگاه‌های گریدر و کامیون با تیغه برف‌روب، در حال برف روبی و پاکسازی معابر و خیابان‌ها هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک افزود: برف‌تکانی درختان نیز از روز گذشته ( یکشنبه) به صورت مستمر انجام شده و هیچ‌گونه شکستگی و آسیب به درختان و فضای سبز شهر اراک تاکنون گزارش نشده است.

بیاتیان اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی، سامانه بارشی جدیدی از فردا به مدت ۲ روز شهر اراک را فرا می‌گیرد و شهرداری تدابیر لازم را برای این روزها نیز اندیشیده است.

وی گفت: معابر درجه یک شهری در اولویت برف‌روبی و پاکسازی شهرداری بود که همه این مسیرها بازگشایی کامل شد و در حال حاضر عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر درجه ۲ و سه شهری در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک، از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با مجموعه شهرداری، از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha