پایان بدبیاری‌های ژنرال در انزلی؛ کمک‌داور جنجالی بازهم دردسرساز شد

تهران- ایرنا- گل‌گهر سیرجان پس از پنج هفته‌ بدون برد با عبور از سد ملوان در انزلی دوباره به رده‌ چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بازگشت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ دوشنبه در چارچوب هفته‌ بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه‌ ۲ بر یک به پیروزی دست یافتند.

تیم تحت هدایت مازیار زارع شروع بهتری داشت و صاحب یکی ۲ موقعیت هم شد که جدی‌ترین آن به وسیله‌ سهیل فداکار به دست آمد. ضربه‌ مهاجم تیم میزبان توسط محمدحسین اکبرمنادی به خوبی مهار شد. در ادامه گل گهر توانست بازی را به تعادل بکشاند و خیلی زود به گل برسد.

محمدرضا حسینی، خرید زمستانه‌ سیرجانی‌ها در دقیقه‌ ۳۲ ارسال زیبای نوید عاشوری به تیر دوم را با ضربه‌ سر وارد دروازه کرد.

اشتباه رضا حیدری و میلاد جهانی در این گل مشخص بود. در ادامه علیرضا علیزاده، هافبک گل‌گهر از ناحیه‌ دنده دچار آسیب‌دیدگی شد و از زمین بیرون رفت.

پیش از پایان نیمه‌ نخست شاهد گل دوم تیم میهمان هم بودیم. مرتضی تبریزی در چهارمین دقیقه‌ اوقات تلف شده زننده‌ گل دوم بود.

دروازه‌بان ملوان در ادامه‌ روز نه‌چندان خوب خود شروع بدی داشت و محمدرضا حسینی توپ را از میلاد جهانی گرفت و مرتضی تبریزی را در موقعیت گلزنی قرار داد.

ضربه‌ اول مهاجم سیرجانی‌ها به تیر برخورد کرد اما در برگشت او توانست فاصله را ۲ برابر کند.

در نیمه‌ دوم بازی کاملا یک‌گله شد. با این وجود دفاع همه‌جانبه‌ شاگردان قلعه‌نویی اجازه‌ گلزنی به حریف را نداد تا اینکه چند دقیقه بعد از یک صحنه‌ مشکوک که داور اعتقادی به پنالتی نداشت، حسن انتظاری، کمک‌داور جنجالی دیدار استقلال و تراکتور در جام حذفی در تصمیمی بحث‌برانگیز پنالتی برای ملوان تشخیص داد.

سجاد بازگیر در دقیقه‌ی ۸۱ پنالتی را برای تیمش تبدیل به گل کرد تا فاصله کم شود و ملوانان به ادامه‌ بازی امیدوار شوند اما شاهد گل دیگری نبودیم.

گل‌گهر پس از پنج هفته‌ بدون برد توانست به سه امتیاز دور از خانه‌ مهم برسد و با ۳۴ امتیاز (پیش از پایان بازی تراکتور) به رده‌ چهارم بازگردد.

ملوان هم با همان ۲۲ امتیاز موقتا در پله‌ یازدهم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha