۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85029408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقف تیم فوتبال شهرداری آستارا و تخلف بازیکن خلیج فارس ماهشهر+فیلم

آستارا- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم خلیج فارس ماهشهر متوقف ماند که در دقایق پایانی با تخلفی عجیب از سوی بازیکن نیمکت‌نشین تیم میهمان همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر دوشنبه در ورزشگاه وحدت این شهر با حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر بود که در نهایت این دیدار خانگی را با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساند.

تیم شهرداری آستارا که امروز یاشین سزاوار را به عنوان مربی روی نیمکت داشت، گل نخست خود را در دقیقه ۹ توسط نیما درودی به ثمر رساند تا نیمه نخست را با برد به رختکن برود و نیمه دوم را با روحیه مضاعف آغاز کند.

بازیکنان شهرداری آستارا همچنین در دقیقه ۶۲ با ضربه امین حقده دومین گل خود را به ثمر رساندند اما نتواستند از برتری خود دفاع کنند و به فاصله اندکی در دقایق ۶۴ و ۶۷ توسط رضا بهمئی ۲ گل دریافت کردند تا در نهایت این دیدار را با تساوی به پایان برسانند.

این دیدار اما در دقایق پایانی با اتفاقی عجیب همراه شد؛ در حالی که بازیکن شماره ۲۳ خلیج فارس ماهشهر پیش‌تر در جریان بازی یک کارت زرد از داور دریافت کرده بود، در دقایق پایانی بازی شماره‌اش به عنوان بازیکن تعویضی از سوی کمک‌داور به نمایش درآمد.

بازیکن مورد نظر اما به دلیل حرکت غیراخلاقی اتلاف وقت زیاد حین خروج از زمین برای تعویض که با اعتراض بازیکنان تیم شهرداری آستارا هم همراه شد، از داور کارت زرد دوم را برای این تعلل دریافت کرد تا تنها بازیکن اخراجی این دیدار لقب بگیرد.

در پی این اتفاق به طور طبیعی مساله تعویض این بازیکن برای تیم خلیج فارس ماهشهر ملغی تلقی می‌شد و باید ۱۰ نفره کار را ادامه می‌داد اما در جریان شلوغی حاشیه زمین به دور از چشم تیم داوری بازیکن شماره ۲۴ بدون توجه به این موضوع وارد زمین شد و دقایقی برای تیمش بازی کرد!

مجموعه مدیریتی تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از پایان دیدار امروز در پی این اتفاق خواستار رسیدگی به موضوع از سوی مراجع ذی‌صلاح شدند.

محمدامین رضایی، محسن آقایی، محمد آزادطلب، ناصر رضایی، رضا توکلی، علی دهقان، امین حقده، محمدمهدی عسگری، نیما درودی، مصطفی آقاجانی و علی قربانخانی در ترکیب اصلی تیم فوتبال شهرداری آستارا در دیدار امروز حضور داشتند.

عنایت قوچ‌کانلو، محمدرضا مدیر روستا، علی رعیت و رضوان سرشار قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و مختار مهدوی نیز ناظر بازی بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۲۱ دیدار سه برد، ۱۱ تساوی و هفت باخت در کارنامه خود ثبت کرده و با ۹ گل زده، ۱۷ گل خورده و کسب ۲۰ امتیاز همچنان در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول قرار دارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha