۸ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85038888
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

چوکا تالش فاتح دربی گیلان همچنان در بین تیم‌های انتهای جدولی

رشت - ایرنا - تیم‌های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در دربی گیلان مقابل هم قرار گرفتند که چوکا، فاتح این بازی شد اما این تیم همچنان بین تیم‌های انتهای جدولی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا عصر روز شنبه ششم اسفند ماه در هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پوریای ولی تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت با نتیجه جالب سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

شاید کمتر کسی فکر می کرد که چوکا با این نتیجه برابر شهرداری آستارا به برتری دست یابد و حتی خوشبین‌ترین طرفداران این تیم نیز انتظار نداشتند که در دربی گیلان با تفاضل سه گل برابر شهرداری آستارا به برتری برسد.

البته این شهرآورد نسبت به سایر دربی‌های استان تفاوت عمده‌ای داشت چون هر ۲ تیم برای فرار از انتهای جدول نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند اما در اکثر بازی‌های رو در روی ۲ نماینده گیلان با هم حداقل یکی از تیمها در میانه‌های جدول و یا حتی بین تیمهای صدر جدولی قرار داشت.

به هرحال در این بازی حساس تیم فوتبال چوکا تالش به پیروزی باارزشی دست یافت تا طرفداران پرشور خود را بابت فتح دربی گیلان در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خوشحال کند.

اما این پیروزی ارزشمند نیز باعث نشد که چوکا از تیمهای انتهای جدول جدا شود و اکنون این تیم فقط به دلیل تفاضل گل بیشتر، یک پله بالاتر از تیم انتهای جدولی قرار دارد و برای اینکه چوکایی‌ها بتوانند خود را از این وضعیت دور کند نیازمند کسب چند پیروزی متوالی در بازی‌های آتی خود هستند.

تیم فوتبال چوکا که در رقابت‌های فصل جاری نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند با تغییر در مالکیت باشگاه مواجه شد و پس از آن نیز تغییراتی در کادرفنی این تیم ایجاد شد اما تاکنون جواب نداده و همچنان در انتهای جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ دسته اول کشور قرار دارد.

با این حال طرفداران چوکای تالش امیدوارند که این تیم با توجه به برتری در دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور روند رو به رشد خود را آغاز کند و با کسب نتایج مطلوب در سایر دیدارها از انتهای جدول جدا شود.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور هم گرچه در انتهای جدول رده‌بندی قرار ندارد اما وضعیتش مناسب نیست و با توجه به شکست شهرداری بندرآستارا در دربی گیلان فاصله اش با تیمهای انتهای جدول کاهش یافت.

چوکا تالش فاتح دربی گیلان همچنان در بین تیم‌های انتهای جدولی

شهرداری بندرآستارا هم‌اینک از ۲۲ بازی فقط ۲۰ امتیاز کسب کرده و در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد وعملا حاشیه امن مناسبی ندارد و به همین دلیل اگر در ادامه رقابتها نتایج قابل قبولی کسب نکند، بی‌شک یکی از گزینه‌های سقوط خواهد بود.

پیروز قربانی سرمربی شهرداری بندرآستارا نیز چندی پیش از این تیم جدا شد تا بحران در نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول همچنان ادامه داشته باشد و این تیم نیز که سابقه صدرنشینی در لیگ دسته اول را دارد تا پایان هفته بیست و سوم نتوانسته نتایج مناسبی را کسب کند.

به هرحال ۲ نماینده گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند اما این ۲ تیم از طرفداران زیادی برخوردار هستند و مسئولان آنان باید تلاش کنند تا با وجود چنین پشتوانه‌ای، مشکلات را به حداقل رسانده تا در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور، تیم‌های چوکا و شهرداری بندرآستارا نتایج مناسبی را کسب و از تیمهای انتهای جدول فاصله بگیرند.

تا پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، شهرداری بندرآستارا با کسب ۲۰ امتیاز از ۲۱ بازی در مکان چهاردهم و چوکا تالش با انجام ۲۰ بازی و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha