۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85029491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ تیم منتخب فوتبال دانش‌آموزی در آبادان به رقابت می‌پردازند

آبادان - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی گفت: ۹۰۰ ورزشکار، داور و مربی در قالب ۲۷ تیم منتخب فوتبال دانش‌آموزی از سراسر کشور در آبادان حضور پیدا می‌کنند.

حسین بابویی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حمایت وزیر آموزش و پرورش بعد از سه سال از فراگیری کرونا مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال دانش‌آموزی فوتبال در آبادان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پذیرش تیم‌های منتخب بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش‌آموزی از سراسر کشور در آبادان آغاز شده است و این مسابقات از امروز به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شوند.

بابویی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات در سالن سرپوشیده ۱۷ شهریور آبادان برگزار می‌شود، بیان کرد: مقدمات حضور یک تیم‌ فوتبال از برزیل و یک تیم از بصره عراق به عنوان تیم‌های ویژه این رقابت‌ها اندیشیده شده است که در روزهای پایانی مسابقات وارد آبادان شده و با قهرمان این رقابت ها دیدار خواهند کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی گفت: تیم‌های شرکت کننده در سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود:برگزاری این مسابقات نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب تیم ملی دانش آموزی برای شرکت در مسابقات جهانی در سال آینده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha