۴۴۲ میلیارد تومان به طرحهای نیمه تمام خراسان رضوی تخصیص یافت

مشهد-ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: ۴۴۲ میلیارد تومان دراستای ابلاغیه جدید سازمان برنامه و بودجه به صورت تخصیص نقدی به سرجمع اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای مربوط به طرحهای نیمه تمام استان اضافه شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی، رضا جمشیدی افزود: با این تخصیص نقدی، اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای خراسان رضوی با اضافه شدن ۱۸۵ میلیارد تومان تخصیص نقدی به ۴۹ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین تخصیص اعتبارات طرحهای نیمه تمام خراسان رضوی از محل سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز طبیعی در سال جاری با اضافه شدن ۱۵۳میلیارد تومان تخصیص نقدی به ۷۵ درصد افزایش یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: در این راستا تخصیص اعتبارات ردیف استانی قانون "استفاده متوازن از امکانات کشور" نیز با حدود ۷۲ میلیارد تومان افزایش، از ۴۷ درصد به ۵۷ درصد و تخصیص بخش دیگری از اعتبارات این قانون موسوم به تملک (۲) نیز با ۳۱ میلیارد تومان افزایش به ۷۱ درصد رسیده است.

جمشیدی اظهار داشت: با تزریق این حجم از نقدینگی به طرحهای نیمه تمام خراسان رضوی ، عملیات اجرایی آنها باید باقدرت و قوت بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی استان، پیمانکاران و سایر عوامل اجرایی ادامه یافته تا در آینده نزدیک تعدادی از طرحهای نیمه تمام درسطح استان، به بهره بردای برسند.

مطالب بیشتر را در لینکهای زیر بخوانید:

۴۲ درصد از کل اعتبارات امسال خراسان رضوی تخصیص یافت

استاندار خراسان رضوی: این استان حدود چهار هزار طرح نیمه تمام دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha