۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۴۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85030691
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ روستای شهرستان فلارد در معرض خطر رانش زمین قرار دارد
عکس تزئینی است.

شهرکرد_ ایرنا_ سرپرست فرمانداری فلارد با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در این شهرستان گفت: دو روستا از توابع فلارد در خطر رانش زمین قرار دارد.

کوروش فتحی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اکنون ۱۹ خانوار در روستاهای نارگیلی و مناجان شهرستان فلارد به‌علت خطر رانش زمین، خانه‌های خود را تخلیه و به منازل اقوام و بستگان عزیمت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۳ خانوار اهل روستاهای نارگیلی و ۶ خانوار اهل روستای مناجان شهرستان فلارد هستند اما خوشبختانه تاکنون آسیبی به منازل مسکونی آنان وارد نشده است.

فتحی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر بین این خانوارها بسته‌های غذایی توزیع کرده است تا با مشکل خوراک مواجه نشوند.

وی با اشاره به شدت بارندگی‌ها در فلارد و بارش برف در گردنه‌های دالورا و مله‌زردآلو یادآور شد: هم‌اکنون تردد خودروها در جاده‌های این شهرستان جاری است.

سرپرست فرمانداری فلارد اظهار داشت: جاده بخش امامزاده حسن این شهرستان به‌علت ترانشه‌برداری احتمال ریزش دارد اما تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نشده است.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی سه روستای سلمانک، تُل‌اشکفتی و یونکی شهرستان فلارد در شامگاه دوشنبه گقت: در این حادثه آب ناشی از بارندگی به ۲۰ خانه روستایی نفوذ کرد.

فتحی تاکید کرد: این آب‌گرفتگی با کمک اهالی و نیروهای امدادی به‌سرعت تخلیه و از بروز مشکلات دیگر پیشگیری شد.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه فرا گرفته است و تا پایان پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

به‌همین منظور اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده است.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha