۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۴:۱۴
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85033277
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آب‌گرفتگی ۴۰ واحد مسکونی در فلارد چهارمحال و بختیاری رفع شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- سرپرست فرمانداری فلارد گفت: در بارش‌های اخیر آب‌گرفتگی ۴۰ واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان رفع شد.

کوروش فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با فعالیت سامانه بارشی اخیر در فلارد تعداد قابل‌توجهی از خانه‌های مسکونی این شهرستان به‌ویژه در روستاهای سلمانک، تُل‌اشکفتی و یونکی دچار آب‌گرفتگی شد.

وی با اشاره به تلاش نیروهای امدادی برای تخلیه آب از این خانه‌های مسکونی افزود: به‌نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ مورد آب‌گرفتگی خانه‌های مسکونی روستاهای فلارد صورت‌جلسه شود.

فتحی به تخریب بخش‌هایی از ۱۰۰ خانه قدیمی در فلارد اشاره و تصریح کرد: در مدت فعالیت این سامانه بارشی قسمت‌هایی از روستاهای نارگیلی، منارجان، شهریار، شاه‌نجف، قلعه‌سوخته و دماب این شهرستان رانش داشته است.

وی یادآور شد: به‌همین منظور ۲۸ واحد مسکونی در معرض خطر در روستاهای رانشی شهرستان فلارد تخلیه و ساکنان آن‌ها به مناطق امن جابجا شدند.

سرپرست فرمانداری فلارد اظهار داشت: در این سامانه بارشی همچنین به زیرساخت‌های جاده‌ای و سربندهای ۶ مزرعه پرورش ماهی آسیب جدید وارد شد.

وی گفت: ارزیابی‌های مربوط به خسارت‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی اخیر در فلارد از روز شنبه انجام و میزان خسارت‌ها جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

فتحی تاکید کرد: در این مدت همچنین به زیرساخت‌های جاده‌ای و پُل‌ها مناطق مختلف شهرستان فلارد آسیب جدی وارد شد.
وی افزود: در این مدت جاده و راه ارتباطی هیچ‌کدام از مناطق شهرستان فلارد بسته نشد و تردد خودروها برقرار بود.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف وارد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha