استاندار لرستان: از تولیدات هنری با موضوع انقلاب و شهدا حمایت می‌شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تولیدات هنری با موضوع انقلاب اسلامی و شهدا در این استان حمایت می شوند.

به گزارش ایرنا "فرهاد زیویار" شامگاه سه شنبه در حاشیه اکران آخرین شب فیلم "غریب" از فیلمهای جشنواره فجر در سینما استقلال خرم آباد اظهار کرد: سینما ظرفیتی است که به خوبی چشم اندازها و آرمان‌های انقلاب را به تصویر می‌کشد.

وی به اکران فیلم غریب که در آن رشادت‌های شهید بروجردی در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود، اشاره کرد و افزود: این فیلم نشان می‌دهد که شهدا چگونه شاخص می‌شوند.

استاندار لرستان فداکاری در اوج را رمز شاخص شدن شهدا برشمرد و گفت: آن چیزی که شهید بروجردی را برجسته می‌کند از خودگذشتگی و فداکاری برای هم نوعان است.

وی تصریح کرد: فیلم غریب کلیت شهیدان را مانند هم نشان می‌دهد به نحوی که علاوه بر شهید بروجردی تصویری از حاج قاسم، شهید همت و شهید زین الدین به خوبی نمایان شد.

زیویار همچنین در خصوص کنگره شهدا، اظهار کرد: ظرفیتی که برای ساختن فیلم در کنگره پیش بینی شده را در دستور کار قرار دادیم.

وی، افزود: در این راستا جلسه‌ای را با مسئولین صندوق هنرمندان در محل وزارت ارشاد برگزار کردیم که بر اساس آن اگر برای ساخت فیلم آورده‌ای داشته باشیم صندوق نیز حمایت خواهند کرد.

فیلم «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در این جشنواره در بخش‌های جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین فیلم از نگاه ملی، چهره‌پردازی، طراحی صحنه و بازیگر نقش اول زن موفق به دریافت سیمرغ و در بخش مقاومت نیز جایزه بهترین فیلم توسط داوران به این اثر اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha