۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85030751
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

همه مقاطع تحصیلی استان همدان غیرحضوری شد

همدان -ایرنا- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش برف، لغزندگی معابر و جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی در سراسر استان در نوبت صبح امروز چهارشنبه تعطیل است.

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در این اطلاعیه آمده است: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، همه مدارس در سراسر استان امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در نوبت "صبح" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

این اطلاعیه می افزاید: مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز امروز چهارشنبه تعطیل است.

در این اطلاعیه از مدیران خواسته شده اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: در پی فعالیت یک موج ناپایدار و افزایش میزان رطوبت هوا، بارش پراکنده برف از امشب در برخی از نقاط آغاز می‌شود.

روح‌الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، به تدریج افزایش ابر، مه صبحگاهی، کولاک و بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: میزان حجم ابرها از عصر امروز افزایش می‌یابد و تا روز چهارشنبه به صورت بارش خفیف برف در برخی از نقاط استان استان ادامه دارد.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha