۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85031165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرصت حضور افراد بومی در فضای نمایشگاه های ایلام باید دیده شود

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای نمایشگاهی برای افراد بومی نیز باید در برنامه های مسوولان امر گنجانده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سارا فلاحی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و بررسی وضعیت نمایشگاه های استان اظهار داشت: همچنین باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که فضای نمایشگاهی برای افراد بومی با هزینه کمتری ایجاد شود.

وی با اشاره حجم سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش های مختلف استان تاکید کرد: وقتی سرمایه گذاری شده باید مردم ایلام از آن منتفع شوند.

فنماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه ها رتبه بندی دارند و سازمان توسعه تجارت متولی آن است ، پس باید به گونه ای آنرا اجرا کنیم که به لحاظ فرایند رتبه بندی جایگاه مناسبی کسب کند.

فلاحی اظهار داشت: فضا اگر مبتنی بر رقابت برابر باشد و ایرادات سایت نمایشگاهی برطرف شود، بسیاری از شائبه ها برطرف می شود.

معاون اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: مسوولان مرتبط باید به کسبه و بازاریان ایلام نیز فرصتی برای حضور در نمایشگاه بدهند.

شهریار عباسی تاکید کرد: وقتی ملزومات برگزاری نمایشگاه در استان فراهم باشد، ریاست مجموعه نمایشگاهی اولویت را به استان بدهند.

وی یادآور شد: وجود نمایشگاه در مرکز استان یک ظرفیت است اما باید شرکت های نمایشگاهی استان نیز از آن منتفع شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر ضرورت همگرایی و توجه جدی به منافع عام در برگزاری نمایشگاه تاکید کرد.

عباسی یادآور شد: تمامی نمایشگاه ها باید مطابق تقویم نمایشگاهی برگزار شود تا ضمن جلوگیری از تداخل حوزه ها شاهد تاثیرگذاری بیشتر انها باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha