۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85031317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جرائم مالیاتی مودیان زنجانی به شرط پرداخت اصل بدهی بخشوده می‌شود

زنجان- ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مودیان استان با پرداخت اصل بدهی از تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی برای اشخاص حقیقی تا سقف ۲ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال تا پایان بهمن ماه جاری بهره‌مند می‌شوند.

فیروز شکوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این یک فرصت استثنائی برای مودیان جهت تسویه بدهی ها است، افزود: این تسهیلات به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی وضع شده است و اجرای آن تا بهمن ماه ادامه دارد.

شکوری گفت: سازمان امور مالیاتی همواره تلاش کرده است در راستای رضایت مندی مودیان گام بردارد و این بخشودگی هم اقدامی در این راستا و به منظور گسترش فرهنگ مالیات است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان اعتبار از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شد.

شکوری با بیان اینکه واریز عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان در جهت انجام پروژه های عمرانی و شهری دارای اهمیت است، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و تبیین و تشریح کارکردها و آثار پرداخت مالیات موجب همکاری و مشارکت بیشتر مردم می شود.

وی اظهار داشت: اگر چنین حسی در مردم به وجود آید که پرداخت مالیات در راستای ساختن فردایی بهتر برای خودشان و فرزندانشان است، تمایل و رغبت آنها برای پرداخت مالیات بیشتر می‌شود که در این راستا لازم است تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان با امور مالیاتی همراه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha