۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85031325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز فروش برنج و شکر به نرخ مصوب در زنجان صادر شد

۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85031325
مجوز فروش برنج و شکر به نرخ مصوب در زنجان صادر شد

زنجان – ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: مجوز فروش بیش از ۱۸۵ تن برنج و ۹۱۷ تن شکر به نرخ مصوب در استان صادر شد.

ولی اله زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجوزها با هدف تامین تقاضای واقعی و حفظ آرامش بازار در ایام پایانی سال صادر شده است.

وی اضافه کرد: ۹۱۷ تن شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع می شود.

زمانی بیان کرد: ۷۵۰ تن شکر برای صنوف تولیدی، کارنجات قند و شکر، واحدهای تولیدی محصولات شکر و صنایع غذایی استان و ۱۶۷ تن برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان تخصیص یافته است.

زمانی خاطرنشان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی ۱۸ هزار تومان و با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همچنین از صدور مجوز فروش استانی ۱۸۵ تن برنج هندی برای مصارف شهروندان در ایام پایانی سال خبر داد.

زمانی گفت: برنج هندی در بسته‌بندی ۴۰ کیلویی با قیمت کیلویی ۳۳ هزار تومان در اختیار فروشگاه های زنجیره ای استان قرار داده می شود و فروشگاه های زنجیره ای با قیمت کیلویی ۳۵ هزار تومان به شهروندان زنجانی ارائه خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha